Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2012

Η βάπτιση του Αχιλλέα μας (Achilleas' baptism)

Καλησπερούδιααα!
 
Σήμερα είπα να σας δείξω την βάπτιση του γιόκα μου, του καμαριού μου.
Έγινε στις 23 Μαϊου στην Αγία Τριάδα στην Στύψη της Λέσβου.
 
Το θέμα μας ήταν πειρατές και γενικά οτιδήποτε θαλασσινο.
 
Τα προσκλητήρια τα σχεδίασα στο corel και τα τύπωσα στο τυπογραφείο.
 
Το κειμενάκι το βρήκα στο internet και όπως πάντα έβαλα τη δική μου έμπνευση και βουαλαααααά.

Ο στολισμός μας ήταν απλός.

 Έφτιαξα δυο κολώνες με μπαλόνια λευκά και γαλάζια. Το οποίο να σας πω την αλήθεια φαίνεται πολύπλοκο αλλα είναι τόσο απλό και εντυπωσιακό. Βάση για τα μπαλόνια ήταν μια γλάστρα που τη γέμισα τσιμέντο, φύτεψα και ένα σκουπόξυλο και έτοιμο. Τα έβαψα με μπλε χρώμα για τοίχους και δεν το κατάλαβε κανείς. Στο φούσκωμα των μπαλονιών με βοήθησαν και οι κουμπαρούλες μου Γεωργία και Ντέπυ γιατί ήταν αρκετά τα άτιμα!! Σχεδίασα τα πειρατάκια που ήταν και οι μπομπονιέρες μας, τα τύπωσα σε χαρτονάκι και τα έβαλα στο πάνω μέρος του σκουπόξυλου και η μπαλονοσύνθεση μας είναι κομπλέ!!

 

Στο παρακάτω βιντεάκι δείχνει πως φτιάχνεις τα μπαλόνια.
 
 Επίσης πήραμε φελιζόλ το έκοψα σε σχήμα συννεφάκι και έγραψα στο ένα σύννεφο ΑΧΙΛΛΕΑΣ και στο άλλο σύννεφο ΝΑ ΖΗΣΕΙ. Τα συννεφάκια και τα γράμματα τα χρωμάτισα με χρώμα που είχε μείνει από το βάψιμο των τοίχων του παιδικού δωματίου (έτσι τίποτα δεν πάει χαμένο) και πριν στεγνωσει, για τσαχπινιά, τα πασπάλισα με χρυσόσκονες.  Για να βγουν ομοιόμορφα τα γράμματα τα τύπωσα ένα ένα στον εκτυπωτή και τα ξεπατήκωσα με καρμπόν στο φελιζόλ. Για τα συννεφάκια έφτιαξα το πατρόν στο Corel και τα τύπωσα κομμάτι κομμάτι σε Α4 χαρτί τα ένωσα τα κόλλησα πάνω στο φελιζόλ και τα έκοψα με κοπίδι.
 

Εκτός από τις μπομπονιέρες που είχαμε για όλους (αυτές μου τις έφτιαξε η φίλη μου η Ελένη) έφτιαξα και χωνάκια για κεράσματα για τους πιτσιρικάδες. Πάλι με έβγαλε ασπροπρόσωπη το καλό μου το Corel. Βρήκα το πατρόν  στο internet και έγραψα ΑΧΙΛΛΕΑΣ με  πολλές γραμματοσειρές, έβαλα και τα πειρατάκια που είχα σχεδιάσει και ήταν ίδια με τις μπομπονιέρες μας, τα τύπωσα σε Α4 χρωματιστά χαρτονάκια (αυτός ο εκτυπωτής τα έβγαλε τα λεφτά του), τα έκοψα, τα κόλλησα και τα γέμισα με καραμέλες, γλυφιτζούρια και ζελεδάκια. Τα έκλεισα με κορδελίτσες και τα τσάκισαν τα πιτσιρίκια!!!!

 
Τα δώρα των κουμπάρων τα επιμελήθηκα και αυτά εγώ. Πήρα τα κατάλληλα κουτιά από μαγαζί με υλικά συσκευασίας, κουφετάκια, κορδελίτσες κλπ κλπ και με λίγη φαντασία είχα το παρακάτω αποτέλεσμα. Δεν είναι πολύ όμορφα;

 
 
Για το μαξιλαράκι για τα μαρτυρικά έφτιαξα το πατρόν εγώ και το υλοποίησε η μανουλίτσα μου η γλυκιά. Δεν λένε το μήλο κάτω απ'τη μηλιά θα πέσει; Ευτυχώς εγώ είχα πολύ καλή μηλιά :) 
 
 
Όλα αυτά ήταν που έφτιαξα εγώ με τη βοήθεια των καλών μου ξωτικών χιχιχι, αλλά η βάφτιση δεν θα ήταν τόσο όμορφη αν δεν είχα την βοήθεια της Λένας από το μαγαζί Carousel στη Μυτιλήνη που μου έφτιαξε όλα τα υπόλοιπα.
 

 
 
Αυτή ήταν η μαγική μας βάπτιση.
 
Ματς Μουτς
 
Δήμητρα
 
 
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: